Галоўная/Без рубрики//На любы густ і вагу. Фасовачны мультыкомплекс на лініі сухога малака адкрылі на «Мілкавіце»

На любы густ і вагу. Фасовачны мультыкомплекс на лініі сухога малака адкрылі на «Мілкавіце»

30 верасня 2024

САМ, сухое малако, "хуткае" малако - гэта ўсё аб прадукцыі ААТ "Мілкавіта", якая ўжо заваявала свайго спажыўца больш як у 20 краінах свету. Сухое абястлушчанае хуткарастваральнае малако, атрыманае са 100% натуральнай сыравіны, - адна з самых запатрабаваных экспартных пазіцый. Зараз яе даставяць у любую кропку свету ў новым пакаванні і розных грамоўках. Карэспандэнты БЕЛТА даведаліся аб перавагах гэтага "хуткаснага" прадукту і новай лініі, ідэя ўстаноўкі якой прыбыла наўпрост з Кітая.

Працэс пачаты

Урачысты запуск лініі дадзены націскам сімвалічнай кнопкі. Адлік пайшоў з лёгкай рукі генеральнага дырэктара "Мілкавіта" Андрэя Галянкова, які запусціў абсталяванне разам з намеснікам дырэктара па вытворчасці Ірынай Філіпавай, галоўным інжынерам прадпрыемства Паўлам Барысенкам і начальнікам цэха сухога малака і масла Алесяй Барысенкам.

Літаральна праз некалькі хвілін пад прыцэламі фотакамер першая прадукцыя сышла з новага канвеера на ўчастку па фасоўцы сухога абястлушчанага малака ў спажывецкую тару. На вітрынах крам упакоўкі колеру сакавітай маладой зеляніны будзе можна знайсці ў пачатку кастрычніка.

На рэалізацыю гэтага маштабнага праекта спатрэбіўся год. У канцы 2023-га гендырэктар Андрэй Галянкоў разам з камандай вярнуўся з выставы ў Шанхаі, зараджаны гэтай ідэяй. Справа ў тым, што САМ карыстаецца ў Кітаі асаблівым попытам. Партыі сухога абястлушчанага малака адпраўляюцца ў кантэйнерах марскім шляхам і чыгуначным транспартам. Аднак прадукцыя адгружалася ў фасоўцы па 25 кг, якая актуальна для прамысловага сегмента. Як удалося высветліць, у Паднябеснай можа быць значна больш спажыўцоў "хуткага" малака. Уся справа - у яго вазе. Попыт на дробную фасоўку значна вышэйшы.

"Ужо рыхтуем дэлегацыю на Шанхайскую выставу ў гэтым годзе. Прэзентуем на экспазіцыі гэту прадукцыю. У тым, што цікавасць да яе ёсць, мы ўпэўнены. А гэта паездка пакажа рэальныя аб'ёмы магчымых паставак на кітайскі рынак", - растлумачыла Алеся Барысенка.

Надзейнасць і шматфарматнасць
"Так, на рэалізацыю гэтага праекта па мадэрнізацыі спатрэбіўся год, уключаючы выбар абсталявання, працэдуру яго закупкі, час на дастаўку, мантаж і наладку. Цяпер можам прапанаваць спажыўцам прадукт у рознай упакоўцы. Ён будзе даступны для беларусаў на паліцах магазінаў. І ўсё ж сухі. малако - экспартаарыентаваная прадукцыя, значная частка якой будзе адгружацца на пастаўку ў далёкае замежжа", - распавёў генеральны дырэктар "Мілкавіты" Андрэй Галянкоў.

Тут устаноўлена абсталяванне расійскай вытворчасці. Зрэшты, былі прапановы таксама ад кампаній Турцыі і Кітая. Да выбару на прадпрыемстве падышлі максімальна прынцыпова. Важны не толькі мультыфункцыянал, але і магчымасць гарантыйнага і сервіснага абслугоўвання.
Па словах галоўнага інжынера Паўла Барысенкі, санкцыйны ціск падзейнічаў прагрэсіўны эфект. Так, расійскія кампаніі перасталі рабіць рэплікі узораў вытворчых ліній заходніх распрацоўшчыкаў. Пры гэтым лепшыя ідэі ўласнай канструктарскай думкі і інавацыі ўвасабляюць на сваім узроўні. Годныя прапановы дадаткова падмацоўваюцца суправаджэннем. "Прадстаўнікі расійскай кампаніі таксама выканалі мантаж і наладку вузла, прапанавалі добрыя ўмовы гарантыйнага і паслягарантыйнага абслугоўвання", – дапоўніў ён.

Магутнасць новага ўчастка фасоўкі - да 7 тон упакаванага прадукта за суткі. Пры гэтым на канвееры будзе з'яўляцца, у залежнасці ад зададзеных параметраў, прадукцыя ў пакаванні рознага фармату і вагі: ад 200 г да 2 кг. Для настройкі абсталявання пад запыт заказчыка спатрэбіцца каля 20 хвілін.

Імідж пакавання - у яе змесцівам. Аднак ужо вонкавы выгляд прыцягвае лёгкасцю і натуральнасцю.

Малако ў парашкападобным выглядзе будуць фасаваць як у звыклыя ў пакеты-"падушкі", так і пакаванне з праваранымі гранямі і замкам тыпу зіп-лок з магчымасцю шматразовага зачынення.

Фасовачная лінія набыта за кошт уласных сродкаў прадпрыемства. Яе кошт - больш за 20 млн расійскіх рублёў. Як растлумачыла намеснік генеральнага дырэктара Алена Лапава ААТ "Мілкавіта", прадпрыемства знаходзіць магчымасць з 2016 года паэтапна мадэрнізаваць вытворчыя магутнасці за кошт уласных сродкаў.

"Хуткае" малако"Сухое абястлушчанае малако пасля аднаўлення ў цёплай вадзе не губляе ніводнага карыснага мікраэлемента. Па смакавых якасцях - паўнавартаснае малако з натуральнай сыравіны. Тэрмін прыдатнасці сухога малака - два гады, калі пакаванне выкрытая - два тыдні. Адназначна гэта знаходка для любой гаспадыні. Кожны чалавек можа зрабіць неабходную порцыю і пакінуць на некалькі дзён, не баючыся, што малако сапсуецца і страціць свае спажывецкія якасці. Тым больш гэта актуальна для насельніцтва Кітая, якое жыве ў зусім іншым рытме, калі няма часу на паход у краму. вырашае дастаўка і хуткасць у падрыхтоўцы", - растлумачылі на прадпрыемстве.

Спецыяльна пад новы праект спецыялісты дапрацавалі тэхналогію для павышэння растваральнасці прадукта. Літаральна за секунды ў цёплай вадзе САМ ператвараецца ў практычна сырадой. Таксама гэта ідэальная дабаўка ў кубачак кавы для знатакоў густу вяршкоў у гэтым напоі.

Пачалі вытворчасць з пакетаў па 500 г. Іх змесціва, як паказана ў "пашпарце" прадукта, дастаткова для атрымання 5 л малака. Такая аптымальная рэцэптура ад вытворцы, аднак спажывец можа міксаваць ваду і сухое малако ў прапорцыях на свой густ. У пакеце сухога малака 500 г змяшчаецца 160 г белка.

Якасць прынцыпова

Намеснік дырэктара па вытворчасці Ірына Філіпава акцэнтавала, што "Мілкавіта" - сучаснае прадпрыемства, аснашчанае высокатэхналагічным абсталяваннем вядучых айчынных і замежных кампаній. Палітыка якасці прадугледжвае выкарыстанне толькі натуральнай сыравіны і яе комплексную перапрацоўку, укараненне найноўшых тэхналогій вытворчасці, асваенне новых відаў прадукцыі, шырокія вытворчыя магчымасці і прафесійны менеджмент. "Усё гэта дазваляе ў стагоддзе якія змяняюцца пераваг утрымліваць якія лідыруюць у галіны пазіцыі і запамінацца густам, у карысць якога спажывец зноў і зноў робіць выбар. Наш галоўны сакрэт - мабільнасць. Ні ў якім разе не застойваемся, а стала ўдасканальваемся. Гэта дазваляе выводзіць прадукцыю і кампанію у топ", - падкрэсліла яна.

У цэлым на прылаўкі супермаркетаў і магазінаў "Мілкавіта" шчодра пастаўляе навінкі - смачныя і карысныя. Так, літаральна да Дня горада гамяльчан частавалі глазіраванымі сыркамі з новымі начынкамі - бабл-гам і апельсін. Сюрпрызам стала прэзентацыя новых прадуктаў у мега-маштабе - па 25 кг. Сярод навінак гэтага года - кісламалочны біянапітак "Біфітэль" з рознымі ягаднымі водарамі, узбагачаны біфідабактэрыямі. Гэта смачны і карысны перакус у любы час, дапамагае папоўніць баланс энергіі на працягу дня. Ужо знайшоў свайго спажыўца і кісламалочны біяпрадукт "Біфітат" для дыетычнага лячэбнага і дыетычнага прафілактычнага харчавання. Для каваманаў, і не толькі, прыемным гастранамічным адкрыццём сталі незвычайна далікатныя і яркія тварожныя сыркі Latte Barista, якія ідэальныя да кубачка кавы, бо кожная іх разнавіднасць па-свойму раскрывае смак напою.

Таварны партфель налічвае больш за 150 найменняў: натуральнамалочная прадукцыя ў шырокім асартыменце, ёгурты і дэсерты, масла, сыры, сухія малочныя прадукты. Вытворчыя магутнасці прадпрыемства дазваляюць перапрацаваць 1 тыс. тон сыравіны за суткі.

У планах - устаноўка новага абсталявання на іншых вытворчых працэсах. Перспектывы - найбліжэйшыя. Да канца года маюць намер завяршыць новы этап тэхпераўзбраення, які дасць магчымасць пашырыць асартымент малочнай прадукцыі з высокім дабаўленым коштам.

Тэхнолагі і вытворцы пралічваюць эканамічны бок стварэння новых пазіцый у лінейцы сухой прадукцыі. Размова аб сумесі для прыгатавання марожанага, спартыўнага харчавання і іншых карысных прадуктаў. Ужо зараз у распрацоўцы знаходзіцца інавацыйная рэцэптура, якая прайшла экспертызу ў Нацыянальнай акадэміі навук. Аб выпуску гэтага прадукта на прадпрыемстве з задавальненнем заявяць - у свой час.

БЕЛТА