ААТ "Мілкавіта" -
гэта сучаснае прадпрыемства, абсталяванае высокатэхналагічным абсталяваннем вядучых айчынных і замежных кампаній.
У аснове дзейнасці ААТ «Мілкавіта» ляжыць шэраг прынцыпаў, якім кампанія прытрымліваецца няўхільна.
Перш за ўсё гэта выкарыстанне толькі натуральнай сыравіны і яе комплексная перапрацоўка, укараненне найноўшых тэхналогій вытворчасці, асваенне новых відаў прадукцыі, шырокія вытворчыя магчымасці і прафесійны менеджмент.
Прыярытэты
90 гадовая
гісторыя
....................................................
Гісторыя грамадства адыходзіць далёка ў мінулае. Першае буйное прадпрыемства малочнай галіны ў Гомелі пачало працаваць яшчэ ў 1927 годзе. З'явілася яно на базе арцелі "Малочная крама".
За ўсю гісторыю, наша прадпрыемства прайшло шэраг рэарганізацый і тэхнічных мадэрнізацый, мела найменні: арцель «Малочная крама»; "Цэнтральная малочная"; "Гомельскі малочны камбінат" (ГМК); ААТ "Малочныя прадукты".
9 студзеня 2014 года ААТ "Малочныя прадукты" было перайменавана ў ААТ "Мілкавіта".
Сучасная вытворчасць
....................................................
Кампанія аснашчана сучасным высокапрадукцыйным тэхналагічным абсталяваннем.
У галіне тэхналогій і паставак абсталявання нашымі партнёрамі выступаюць шырока вядомыя кампаніі з Італіі, Германіі, Швецыі, Аўстрыі, Славакіі, Польшчы і інш.
Адно з найбуйнейшых малакаперапрацоўчых прадпрыемстваў у Беларусі
....................................................................................
Вытворчыя
магутнасці прадпрыемства
дазваляюць перапрацаваць
1000 тон
малака - сыравіны
за суткі
Высока-
кваліфікаваныя кадры
....................................................
Сёння на прадпрыемстве працуе больш за 1000 чалавек, больш за 30 працэнтаў якіх маюць вышэйшую адукацыю і здольны вырашыць задачы любой складанасці.
У сярэднім за месяц праводзіцца навучанне 15-20 супрацоўнікаў прадпрыемства. Пры чым, навучанне адбываецца не толькі ў межах Рэспублікі Беларусь, але і за яе межамі.
Якасць і бяспека
.................................................................................................................
Для пацверджання якасці і бяспекі гатовай прадукцыі ААТ "Мілкавіта" праводзіць работу не толькі па абавязковай, але і па добраахвотнай дзяржаўнай гігіенічнай рэгістрацыі і сертыфікацыі.
На прадпрыемстве дзейнічаюць наступныя сістэмы:
- Сістэма менеджменту якасціСТБ ISO 9001;
- Сістэмы менеджменту бяспекі харчовых прадуктаў (СТБ 1470 (НАССР), FSSC 22000);
- Сістэма Сертыфікацыі Халяль;
- Сістэма экалагічнага менеджменту (ISO 14001);
- Сістэма менеджменту бяспекі працы і аховы здароўя (ISO 45001).
Бесперапынны
шматступенны
кантроль якасці
........................................................................................
Пастаянны кантроль якасці прадукцыі - важнейшы аспект дзейнасці ААТ "Мілкавіта".
Уся сыравіна, тэхналагічныя працэсы і гатовая прадукцыя праходзяць найстражэйшы шматступенны лабараторны кантроль на ўсіх стадыях вытворчасці.
Акрамя таго, на прадпрыемстве выкарыстоўваецца закрыты тып вытворчага працэсу, пры якім непасрэдны кантакт персанала з прадукцыяй рэальна зведзены да мінімуму.
Уласная
сыравінная база
....................................................
Прадпрыемства мае ўласную сыравінную базу. Сырое малако паступае каля 50 гаспадарак з 7 раёнаў Гомельскай вобласці.
А гэта - 160 ферм!
Уласны парк аўтатранспарту
.....................................................................................
Прадпрыемства мае ўласны парк аўтатранспарту, гэта больш за 100 адзінак тэхнікі - дае магчымасць забяспечыць дастаўку як сыравіны для перапрацоўкі ад сельскагаспадарчых прадпрыемстваў, так і выканаць дастаўку гатовай прадукцыі пакупніку.
.........................................................................................
...........................................................................................
Больш за 150
найменняў
прадукцыі
....................................................
ААТ "Мілкавіта" вырабляе шырокі асартымент канкурэнтаздольнай прадукцыі.
Таварны партфель налічвае больш за 150 найменняў: натуральнамалочная прадукцыя ў шырокім асартыменце, ёгурты і дэсерты, масла, сыры, сухія малочныя прадукты.
Экспартаарыентаванасць
...............................................................................................................
Геаграфія экспарту - 18 краін свету
Больш за палову прадукцыі экспартуецца. Сярод краін экспарцёраў - Расія, Казахстан, Кітай, Арменія, Украіна, Грузія, Узбекістан, Таджыкістан, Сірыя, Кыргызстан, ААЭ, Бангладэш, Турцыя, Егіпет, В'етнам і інш. Асноўныя артыкулы экспарту: натуральнамалочная прадукцыя, сухія малочныя прадукты, масла, сыры .
Сацыяльная адказнасць
....................................................................
Асаблівая ўвага на прадпрыемстве ўдзяляецца культуры вытворчасці, пытанням экалогіі і санітарыі, добраўпарадкаванню цэхаў, участкаў, тэрыторый, умовам працы і побыту працуючых.
Ажыццяўляецца дапамога пенсіянерам і мясцовым установам сацыяльнай сферы.
Прадпрыемства дае супрацоўнікам
сацыяльны пакет.
Ажыццяўляецца падтрымка намаганняў улады ў развіцці тэрыторыі.